انتخاب رشته ترم دوم سال ۱۳۹۱


زمان انتخاب رشته ترم دوم سال ۱۳۹۱ از تاریخ ۲۰ بهمن ۱۳۹۱ آغاز می شود.


***


جهت انتخاب رشته ترم جدید بهتر است دروس زیر را انتخاب نمایید:


۱. کارگاه عکاسی ۱

۲. کارگاه عکاسی رنگی

۳. نورپردازی

۴. تجزیه و تحلیل و نقد عکس ۱

۵. کارگاه تخصصی عکاسی ۱

۶. فنون عرضه و نمایش عکس



نظرات 7 + ارسال نظر
3Pideh شنبه 21 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 01:46 ب.ظ

فعلا که محض رضای خدا یه تنظیم خانواده ام برامون ارائه نکردن...!

تارسیس شنبه 21 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 07:30 ب.ظ

سلام کسی می دونه چرا واسه ما درس ارائه نشده؟ کی اعلام میشه؟

تارسیس شنبه 21 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 08:08 ب.ظ

salam emtehanate in term az 31 ordibehesht shoro mishe va ta 21 khordad haastesh yani ghabl az entekhabat. yani ma age darsi erae beshe vasamon ta biyad shoro beshe mishe bad az eyd va darsaye in term hamash takhasosi va moheme vase ma va kargah akasimon ham 8 vahede age mese termaye pish bekhad bargozar beshe ke eftezahe!!!!!!! ye gharari bezarim hame jam beshand ke sohbat konim . shoma mitonin barnamasho bezarin? ba tashakor

[:S001:] یکشنبه 22 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 04:41 ب.ظ

این درسا همه تخصصی فکر ما هم باش

ذاکری دوشنبه 23 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 11:27 ب.ظ

سلام بر اهالی با صفای عکاسی: چند پرسش: چرا ظرفیت درسها اینقدر زود پر شده؟ آدرس دانشکده جدید تهران شرق از شمال بخوام بیام چیه؟! کلاسها از کی شروع میشه؟!

M.J شنبه 28 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 06:14 ب.ظ

دوستان باید شکرگذار این دانشگاه باشن که لطف کردن، قدم بر روی چشمان ما گذاشته و همین تعداد درس را ارائه کردن، الان دو رکعت نماز شکر باید خواند.
در مورد کلاس ها که دیر شروع و زود تمام می شوند باید این نکته را در نظر داشت که دانشگاه چقدر دانشجویان هنر را دوست دارد که زود می خواهد ترم را تمام کند فکر ما را می کنند که ما زیر این بار عظیم اطلاعات کمرمان خم نشود کمی هم استراحت و تفریح داشته باشیم چقدر درش آخه ببخشید درس!
در مورد زمان امتحانات که 31 اردیبهشت شروع و 21 خرداد تمام می شود، دوستان توجه بفرمایید که بازم به فکر ما بوده و می خوان که ما برای زمان انتخابات آماده باشین که از روی فکر و درایت در این رای گیری شرکت کنیم! تمام این برنامه ریزی ها نشانه فهم و شعور و درایت دانشگاه است و خواست دانشگاه است که دوست دارن شما بیشتر در آغوش خانواده یا هر کس دیگری که می خواهید باشید! این نکات عشق دانشکاه به دانشجوست توجه فرمودین!
در مورد جمع شدن دور هم دانشگاه اکیدا با مهربانی رفتار می کند لذا خواهشمند است دوستات تک تک مراجعه کنند که تجمع بیشتر از دو نفر باعث اختلال و اختلاص در سیستم جامع و یکپارچه دانشگاه و تداخل خطوط تلفنی و الکترونیکی خواهد شد.
در مورد ظرفیت درس ها باید گفت که دانشگاه بر اساس آخرین تکنولوژی و آمارها که از منابعی نا معتبر و نامربوط که به بنده گفته شده است تعیین این ظرفیت ها توسط ماهواره امید و آخرین پرتاپ یک میمون به فضا و بازگشت سالم و افتخار آمیز او به زمین و قدمی کوچک برای یک میمون و جهشی بزرگ برای بشریت! تعیین شده لذا جای دل خوری و شکایتی برای دوستان نیست.

پوریا دوشنبه 30 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 03:18 ب.ظ http://ma-rd.persianblog.ir

تبریک به محمدجواد عزیزم بابت این متن!
والبته شعار همیشگی من :"باید طنز را جدی گرفت!"
اگر مایل بودی بعدن ، حضورن و شفاهن نقدی بر این نوشته ی "فکاهی" بهت ارائه میدم.
یا حق!

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.