برنامه و سرفصل دروس رشته عکاسی



دوستان و همکلاسی‌های عزیز برنامه کلی و سرفصل دروس رشته عکاسی مصوب سال ۱۳۶۲ از طریق یکی از همکلاسی‌های خوبمان آقای سهیل خوشاب برای من ارسال شد. این برنامه، شامل مشخصات، سرفصل و طرح تمام درس‌هایی است که می‌بایست در طول دوره کارشناسی پاس کنیم.


برای مطالعه و آشنایی بیشتر با دروس عکاسی و همچنین حق و حقوق و انتظارات‌مان از دانشگاه و اساتید محترم توصیه می‌کنم حتما این برنامه را دانلود نموده و بخوانید.


برنامه و سرفصل دروس رشته عکاسی



نظرات 1 + ارسال نظر
احمد ش یکشنبه 5 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 09:16 ق.ظ

سلام
من قبلن این pdf رو خونده بودم، اما ساعت کلاسا حتی خیلی بیشتر از ساعت کلاسِ ارائه شده تو دانشگاه هنره..
با این حال ساعت کلاسای ما نصف دانشگاه هنره!!
به نظر شما چجوری میشه این مسئله رو پیگیری کرد؟
من دانشجوی پیام نورِ اصفهانم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.