آدرس سایت دانشگاه پیام نور تهران شرق



و آغاز ترمی دیگر 


... و دست و پنجه نرم کردن با برنامه‌ریزی‌های دقیق دانشگاه، اساتید نمونه و بی نظیر و از همه مهمتر امکانات بی نهایت عالی و کامل دانشگاه محترم پیام نور (اون هم از نوع شرق تهران اش) ...


پس حالا که همه چیز جمع است (اینبار برعکس تمام اتفاقات این بلاد هم قیف هست، هم قیر هست و هم طرف) آدرس دانشگاه هم در ذیل گذاشته می شود تا چشمانتان به ساحت مقدس این وبگاه!!! نیز روشن و متبرک شود ....


http://teh-shargh.pnu.ac.ir


تا باد چنین بادا ....


پ.ن: به دستور سرکار سپیده خانم این پست در وبلاگ درج گردید وگرنه واضح و مبرهن است که تمامی دوستان آدرس وبگاه را پیشتر می‌دانسته‌اند.



نظرات 6 + ارسال نظر
مهسا شنبه 16 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 12:31 ب.ظ

سلام خوب هستید؟
فقط شما توی دانشگاه پیام نور واحد تهران شرق وبلاگ دارید؟حیف شد رشته ام مثل شما نیست واگرنه کمک میکردم
راستی یه سوالخبر ندارید کلاس های دانشگاه از کی شروع میشه؟هر چی زنگ میزنم کسی جواب نمیده حس دانشگاه رفتن هم ندارم
ممنون میشم جواب بدید

سلام دوست عزیز
راستش، من خبر ندارم که چه رشته های دیگه ای تو واحد تهران شرق وبلاگ دارن...
در مورد شروع کلاسها هم، دقیقا مثل شما بی خبر بی خبرم... ولی حس دانشگاه رو خیلی دارم

مهسا یکشنبه 17 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 02:57 ب.ظ

دوباره سلام
امروز رفتم دانشگاهکلاسای ما که از هفته ی دیگه شروع میشهقسمت هنر هم رفتم ببینم خیلی شلوغ بود حوصله ام نکشیدولی یه چند تاشو که دیدم شروع کلاسا از 31 شهریور بودش!حالا شما هفته ی دیگه یه سر بزنید ببینید کلاساتون کی شروع میشهچون از این هفته هیچ کلاسی شروع نشده بود
دانشگاه جدیدا رفتین یا نه؟کل ساختمان شده دانشگاهمونخیلی بزرگ و با صفا شدهکلی ذوق کردم

سلام... ممنون از اطلاع رسانی تون...
آخرین باری که رفتم دانشگاه اوایل تابستان بود... امیدوارم تجهیزات و برنامه ریزی شون هم به قول شما بزرگ و باصفا بشه...

aghigh یکشنبه 17 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 09:00 ب.ظ

سلام.من تو روزنامه دیدم کلاس دانشگاها از 23 شهریور شروع میشه.اما ما که کلاسامون سرو سامون نداره.من دانشجو عکاسی ام.کلاسامون معلوم کدوم دانشگاه برگزار میشه؟میریم حکیمیه یا بازم سرگردون سوره ایم؟

سلام... اگه خدا بخواد قراره از این ترم به بعد تو دانشگاه خودمون !! باشیم...
البته میدونید که به هیچ چیز این بلاد نمیشه اطمینان صد در صد داشت... یکهو دیدید فردا رییس دانشگاه پیام نور (زبانم لال) عوض شد و رییس جدید امر فرمودند که برگردیم بریم دماوند...

aghigh سه‌شنبه 19 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 10:52 ب.ظ

ممنون خبر خوبی بود.من که دانشگاه لواسونی بودم .حکیمیه خوبیش اینکه دانشگاه خودمون مهمان سوره نیستیم که سر گردون کلاسها شیم

3pideh جمعه 22 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 02:45 ب.ظ

SäläM,
*
بعله !
*
گاهى یک ساختمان سرد و متروک،
در میان داغ بیابان،
عجیب مصفى ست... !SäläM,
*
بعله !
*
گاهى یک ساختمان سرد و متروک،
در میان داغ بیابان،
عجیب مصفى ست... !SäläM,
*
بعله !
*
گاهى یک ساختمان سرد و متروک،
در میان داغ بیابان،
عجیب مصفى ست... !SäläM,
*
بعله !
*
گاهى یک ساختمان سرد و متروک،
در میان داغ بیابان،
عجیب مصفى ست... !

3pideh شنبه 23 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 11:18 ق.ظ

به جان بچه ام من یدونه فرستادم . . . !!!

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.