کتاب اصول عکاسی دیجیتال


تصمیم گرفتم از همین وبلاگ به عنوان فضایی برای به اشتراک گذاشتن کتاب‌ها و مقاله‌های جالب و خوب درباره هنر زیبای عکاسی استفاده کنم. البته نمی‌دونم که همکلاسی‌های عزیز با این نظر موافق هستن یا نه؟؟؟


با توجه اینکه هنوز نظر مخالفی نیست، برای شروع یک کتاب بسیار عالی درباره اصول عکاسی دیجیتال به زبان فارسی را اینجا می‌گذارم. البته دوستان عزیز در قسمت نظرات می‌تونند موافقت و مخالفت و خلاصه هر نظر دیگه‌ای که دارند را بنویسند، البته با اسم و مشخصاتشون. در این صورت می‌تونیم با هم به یک تصمیم‌گیری نهایی برای بهتر شدن این وبلاگ برسیم...


البته همین جا بگم که اگر بقیه دوستان هم کتاب یا مقاله خوب و با ارزشی دارن که می‌شه اینجا برای همه به اشتراک گذاشت، خوشحال می‌شم که برای من ارسال کنند تا روی وبلاگ بذارمش...


توصیه می‌کنم اگر فرصت ندارید این کتاب رو کامل بخونید، حداقل عکسهاشو ببینید  تکنیکها و متدهای بسیار خوبی رو آموزش داده.


روش دانلود:

برای راحتی دانلود، کتاب رو به ۳ قسمت تقسیم کردم. ابتدا همه ۳ قسمت رو دانلود کنید و بعد اون‌ها رو داخل یک فولدر بریزید. سپس با استفاده از نرم افزار فشره سازی مثل Unzip یا Rar یا 7zip اونها را از حالت فشرده خارج کنید.


قمست اول

قسمت دوم

قسمت سوم


منتظر نظراتتون هستم... به امید روزهای خوب پر از تصویر



نظرات 2 + ارسال نظر
علی جمعه 17 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 07:14 ب.ظ

کیوان جان دستت درد نکنه
راستی چرا گوگل وبلاگ رو پیدا نمی کنه؟

قربونت علی جان...
دلیل اینکه گوگل نمی تونه وبلاگ رو پیدا کنه هم به خاطر اینکه تازه ساخته شده... یه چند روزی معمولا طول میکشه تا گوگل سرورهاشو تو تمام دنیا به روز کنه... تازه اگه وبسایت های ایران رو ف..ی..ل..ت..ر نکرده باشن...

sepid پنج‌شنبه 12 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 07:25 ب.ظ

movagh bashid

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.